315.569.260 seconden aroma

aroma viert in oktober zijn tienjarig bestaan. aroma heeft er zijn missie van gemaakt om (groei)bedrijven naar betere resultaten te leiden door hun imago en communicatie te versterken, te verbeteren en te bewaken. “Elke onderneming of organisatie laat door zijn (marketing)communicatie sporen na. De kwaliteit van de sporen die u nalaat staat rechtstreeks in verbinding met de kwaliteit van uw imago”, zegt zaakvoerder Roel Biesemans.

“Omdat er op 10 jaar tijd veel veranderd is, is onze aanpak ook mee geëvolueerd. Van een louter uitvoerend grafisch en webbureau, zijn we meer en meer geëvolueerd naar totale merkontwikkelaars. We begeleiden ondernemingen in hun marketingcommunicatiestrategie en vertalen die strategie in efficiënte en concrete marketingcommunicatie-instrumenten, zowel offline als online. Hiervoor hebben we de eigen Aroma GroeiDriehoek ontwikkeld waarmee we focussen op bedrijven die willen groeien, die vooruit willen.” vult medezaakvoerder Marieke Deckers aan. “Onze eigen pay-off is dan ook gewijzigd naar Sterk merk. Sterk imago.”

aroma communicatie kantoor
go4it kantoor gasthuisstraat geel
navigate_before
navigate_next

aroma communicatie startte in oktober 2007 onder de naam Go4it media group en huurde een bescheiden kantoor van nog geen 20m2 in de Stationsstraat in Geel. “Door onze groei zijn we op 5 jaar tijd 3 keer verhuisd. Eerst naar een groter kantoor in dezelfde straat. We hebben toen onze kantoormeubels te voet kunnen verhuizen”, lacht Roel Biesemans. “Daarna zijn we nog een keer verhuisd naar een huurpand in de Gasthuisstraat. Uiteindelijk hebben we dan een pand aangekocht in de Dr. Van de Perrestraat  waar we sinds oktober 2012 onze intrek hebben genomen en dat we omgedoopt hebben tot ons communicatiehuis.”

aroma communicatie - communicatiehuis
aroma vergaderruimte
aroma bezettingswerken kantoor
aroma-kantoor-bezettingswerken
navigate_before
navigate_next

Van Go4it media group naar aroma communicatie

Op 1 april 2013 wijzigde de naam van Go4it naar aroma. “Voor ons een logische stap in ons groeiproces”, klinkt het bij Marieke Deckers. “De associaties en perceptie bij en van Go4it kwamen niet meer overeen met onze identiteit. Als marketingcommunicatiebureau willen we zintuigen prikkelen en de kortste weg naar de hersenen is via de reukzin. Vandaar de naam aroma.”

Een jaar later, in 2014, is aroma erkend door de Vlaamse Gemeenschap als geregistreerd dienstverlener van de KMO Portefeuille voor Advies en Opleiding.

aroma communicatie - seminarieruimte
navigate_before
navigate_next

Eerder dit jaar werd aroma communicatie al in de bloemetjes gezet tijdens het Voka-event Prijs Ondernemen.

10 jaar aroma huldiging voka kempen
Prijs Ondernemen 2017 Voka Kempen-foto’s Joren De Weerdt