blog

De krachten van 9 gemeenten gebundeld in een mini-brochure over de Merode

De krachten van 9 gemeenten gebundeld in een mini-brochure over de Merode

Domein de Merode bestaat uit maar liefst negen gemeenten, verspreid over drie provincies. Natuurlijk bevat dit enorme gebied een stevige schat aan bezienswaardigheden, te veel voor een dagtripje. Daarom mocht aroma een creatieve invulling geven aan een mini-brochure die toeristen in vijf stappen wegwijs moet maken in het gebied. Een project in onze achtertuin Jaarlijks…

Hoe kan een logo verschillende instanties samenbrengen?

Hoe kan een logo verschillende instanties samenbrengen?

Begin mei hield HIK Volwassenenonderwijs een persconferentie om haar nieuwe logo voor te stellen, het resultaat van een fusie met CVO Mol. Aroma ging de uitdaging aan om een identiteit voor de toekomst te creëren: een nieuwe stijl waar alle betrokken partijen zich in kunnen vinden, zonder dat die zijn herkenbaarheid verliest voor de cursisten.…

Hoe je product ook je visitekaartje kan worden op een creatieve manier

Hoe je product ook je visitekaartje kan worden op een creatieve manier

Wanneer je een direct mailing verstuurt, wil je graag dat die impact heeft op je klanten. Tegelijkertijd wil je dat die mailing je boodschap duidelijk overbrengt én je product in de kijker zet. Dat kan letterlijk: met een beetje creativiteit steek je zelfs vloertegels in de bus, zo bewezen we voor Van Calster. (meer…)

Aroma steunt Child Focus met USB-sticks

Aroma steunt Child Focus met USB-sticks

Internet en sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Als marketingcommunicatiebureau versterken we dagelijks bedrijven, organisaties en overheden in onder meer hun online aanwezigheid. Bovendien geven we op vraag van organisaties lezingen en workshops over o.a. het gebruik van sociale media. Zowel over de opportuniteiten als over de gevaren die…

Gouden FeWeb-award voor aroma communicatie

Gouden FeWeb-award voor aroma communicatie

Vrijdag 29 november was het de hoogmis voor Belgische webbedrijven. FeWeb, de overkoepelende federatie voor digitale organisaties, maakte tijdens haar jaarlijks congres de winnaars bekend van de Excellence Awards.   In de categorie B2B behaalde het Geelse marcombureau aroma communicatie met het webproject bonache.be de eerste plaats en mocht het de Gold Award mee naar…