blog

Hoe bereik je dagelijks duizenden mensen?

concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
aroma mediacampagnes affichage outdoor advertising
aroma mediacampagnes openbaar vervoer bus De Lijn
aroma mediacampagnes openbaar vervoer tram De Lijn
aroma mediacampagnes openbaar vervoer tram De Lijn
navigate_before
navigate_next

Een vorm van reclame waar mensen niet vaak bij stilstaan is outdoor advertising of out of home reclame (OOH). Het is een verzamelnaam voor onder meer affichage, mobiel- en urbanadvertising. Outdoor advertising gaat voornamelijk over vluchtige, doch veelvuldige contactmomenten. Deze vorm van adverteren heeft nog altijd een groot aandeel, vooral omdat dit soort reclame niet…

Hoe versterkt een rebranding jouw merk? Een casestudy.

Hoe versterkt een rebranding jouw merk? Een casestudy.

Hoe kan je je tegenwoordig handhaven in een competitieve omgeving waar zowel lokale als nationale spelers aanwezig zijn? Jezelf heruitvinden en herpositioneren is een goede strategie om een sterke speler te worden in een sterk concurrentieel landschap. Een rebranding is een goede optie om terug fris op het toneel te verschijnen en op te boksen…

Belle Fritte: van krachtig idee naar sterk merk

belle fritte
belle fritte
belle fritte
belle fritte
belle fritte
navigate_before
navigate_next

Tegenwoordig kan je door 1 druk op de knop een logo creëren. In een app geef je de naam van je organisatie en de sector waarin het actief is in en enkele seconden later kan je voor een peulschil je nieuwe logo downloaden. Een vreemde en ondoordachte manier om een unieke identiteit voor jouw organisatie…

Video zet cursus Pascal Paepen in de kijker

Woensdag 10 oktober start aan het CVO HIK een nieuwe lessenreeks ‘Beleggen voor iedereen’. Al enkele jaren wijdt docent Pascal Paepen een 100-tal geïnteresseerden in in de financiële wereld. Iedereen die zijn kapitaal wil laten groeien, is welkom. Volgens Pascal Paepen is jouw spaarrekening een verliesrekening geworden. Om toch voldoende opbrengst op uw kapitaal te…

Conceptcampagne Visitor Giving

aroma visitor giving de merode
aroma visitor giving de merode
aroma visitor giving de merode
aroma visitor giving de merode
aroma visitor giving de merode
aroma visitor giving de merode
aroma visitor giving de merode
navigate_before
navigate_next

opdrachtgever: Toerisme Provincie Antwerpen opdracht: campagne Visitor Giving Hoe kan je als beheerder van 2 grote groengebieden de betrokkenheid verhogen bij  de bezoekers van en de inwoners rondom het gebied én hen activeren om bij te dragen tot een duurzaam beheer van de gebieden? Via de participatieformule Visitor Giving vraag je aan betrokkenen om hun…

Een imago- of actiecampagne in de media?

Blog-advertentie_Nuyts-CloseMagazine

Aroma communicatie is uw partner in mediaplanningen. Wij stellen een mediaplanning op en houden daarbij rekening met de customer journey. We willen met een mediaplanning zoveel mogelijk mensen binnen de vooropgestelde doelgroep bereiken op zoveel mogelijk relevante touchpoints. Wat is een nou eigenlijk een mediaplanning? Een mediaplanning is een communicatieplanning, uitgevoerd door een marcombureau. De…

Weldra jobposting op Facebook

Weldra jobposting op Facebook

In de VS heeft Facebook 13 maanden geleden de feature van Job-posting gelanceerd. We verwachten dat deze uitbreiding van mogelijkheden binnen Facebook ook weldra in België zal uitrollen. Zo komen we onder andere deze pagina tegen: https://www.facebook.com/jobs_coming_soon/ Deze nieuwe functie heeft als doel om bedrijven op een snelle en makkelijke manier te helpen om nieuw…

Benut u ten volle de mogelijkheden van Google Mijn Bedrijf?

aroma google posts

Sinds het najaar van 2017 introduceerde Google in België de Google Posts. Met deze nieuwe tool kan u bij uw bedrijfsinformatie dat op Google Search verschijnt meteen een bericht publiceren. Dit kan een evenement, een product of een dienst zijn dat u in de kijker wil zetten. Google zet hoog in op relevantie en wil…

Wat is de meerwaarde van augmented reality?

Op blogs en in allerlei marketingcommunicatiegroepen kom ik regelmatig posts tegen dat offline en online communicatie op mekaar afgestemd dienen te zijn. En dat beide mekaar aanvullen. Anderen beweren dat online communicatie offline helemaal verdringt. Maar is dat zo? We gaan niet meer online, we leven online met onze smartphone in de aanslag. En dat…