blog

Hoe je product ook je visitekaartje kan worden op een creatieve manier

Hoe je product ook je visitekaartje kan worden op een creatieve manier

Wanneer je een direct mailing verstuurt, wil je graag dat die impact heeft op je klanten. Tegelijkertijd wil je dat die mailing je boodschap duidelijk overbrengt én je product in de kijker zet. Dat kan letterlijk: met een beetje creativiteit steek je zelfs vloertegels in de bus, zo bewezen we voor Van Calster. (meer…)

Aroma steunt Child Focus met USB-sticks

Aroma steunt Child Focus met USB-sticks

Internet en sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Als marketingcommunicatiebureau versterken we dagelijks bedrijven, organisaties en overheden in onder meer hun online aanwezigheid. Bovendien geven we op vraag van organisaties lezingen en workshops over o.a. het gebruik van sociale media. Zowel over de opportuniteiten als over de gevaren die…

Gouden FeWeb-award voor aroma communicatie

Gouden FeWeb-award voor aroma communicatie

Vrijdag 29 november was het de hoogmis voor Belgische webbedrijven. FeWeb, de overkoepelende federatie voor digitale organisaties, maakte tijdens haar jaarlijks congres de winnaars bekend van de Excellence Awards.   In de categorie B2B behaalde het Geelse marcombureau aroma communicatie met het webproject bonache.be de eerste plaats en mocht het de Gold Award mee naar…

Hoe bereik je dagelijks duizenden mensen?

concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
concept design herasdoek project vleminckveld
aroma mediacampagnes affichage outdoor advertising
aroma mediacampagnes openbaar vervoer bus De Lijn
aroma mediacampagnes openbaar vervoer tram De Lijn
aroma mediacampagnes openbaar vervoer tram De Lijn
navigate_before
navigate_next

Een vorm van reclame waar mensen niet vaak bij stilstaan is outdoor advertising of out of home reclame (OOH). Het is een verzamelnaam voor onder meer affichage, mobiel- en urbanadvertising. Outdoor advertising gaat voornamelijk over vluchtige, doch veelvuldige contactmomenten. Deze vorm van adverteren heeft nog altijd een groot aandeel, vooral omdat dit soort reclame niet…

Hoe versterkt een rebranding jouw merk? Een casestudy.

Hoe versterkt een rebranding jouw merk? Een casestudy.

Hoe kan je je tegenwoordig handhaven in een competitieve omgeving waar zowel lokale als nationale spelers aanwezig zijn? Jezelf heruitvinden en herpositioneren is een goede strategie om een sterke speler te worden in een sterk concurrentieel landschap. Een rebranding is een goede optie om terug fris op het toneel te verschijnen en op te boksen…

Belle Fritte: van krachtig idee naar sterk merk

belle fritte
belle fritte
belle fritte
belle fritte
belle fritte
navigate_before
navigate_next

Tegenwoordig kan je door 1 druk op de knop een logo creëren. In een app geef je de naam van je organisatie en de sector waarin het actief is in en enkele seconden later kan je voor een peulschil je nieuwe logo downloaden. Een vreemde en ondoordachte manier om een unieke identiteit voor jouw organisatie…

Video zet cursus Pascal Paepen in de kijker

Woensdag 10 oktober start aan het CVO HIK een nieuwe lessenreeks ‘Beleggen voor iedereen’. Al enkele jaren wijdt docent Pascal Paepen een 100-tal geïnteresseerden in in de financiële wereld. Iedereen die zijn kapitaal wil laten groeien, is welkom. Volgens Pascal Paepen is jouw spaarrekening een verliesrekening geworden. Om toch voldoende opbrengst op uw kapitaal te…