de Jager nv
een nieuwe, luxueuze branding voor deze premium visgroothandel

Visgroothandel De Jager, ontstaan in 1934, zet de traditie van verse vis van onberispelijke kwaliteit voort met een gloednieuwe branding
Verse vis van de vroege uurtjes
De Jager kiest bewust voor het E-kwaliteitslabel voor duurzame visvangst, volgens de seizoenen. Het merendeel komt uit Europese wateren. Uniek aan de Jager: vis komt in z'n geheel binnen in het eigen atelier en wordt kraakvers behandeld door vakmensen.
De Jager als premium partner
Op deze manier leveren ze topproducten aan heel wat sterrenrestaurants, zoals La Belle, maar ook supermarkten, cateraars, brasseries … Heeft de klant een specifieke vraag of valt iets buiten het seizoen? De Jager denkt mee en wil nog meer een ontzorgende rol opnemen.






Een logo dat kwaliteit uitstraalt
De opdracht voor aroma: een nieuw logo dat kwaliteit uitstraalt en subtiel verwijst naar het oude. Dus lieten we het kleurenpalet evolueren naar een volwassen zeegroenblauw, koraal en zilvergrijs. We verwerkten ook de golfjes uit de huisstijl zo, dat het een abstracte vis of kreeft kan zijn. We adviseerden en begeleidden eveneens de interne communicatie.
Van fresh fish naar premium seafood
Met het onderschrift 'premium seafood supplier' refereren we naar de verscheidenheid en kwaliteit. Ook het nieuwe lettertype oogt luxueus. De wijde schreven geven de J iets van een anker of haak, zodat het hele plaatje klopt.
