Opdracht

In Westerlo bouwt projectontwikkelaar Landmark Living een nieuw project met 12 wooneenheden. Met dit project wil hij een nieuw doelpubliek aanspreken als ontwikkelaar en frist daarom meteen zijn huisstijl op.

Concept

aroma mocht het logo onder handen nemen en verving meteen het onpersoonlijke zwart door een jadegroen, dat de focus legt op de groene omgeving en zo de roots in de Kempen in de verf zet. Ook het beeldmerk kreeg een update. Het oude logo vormt letterlijk de basis voor het nieuwe, waarin de LL van Landmark Living centraal staat. Met een beetje verbeelding zie je er zelfs de ‘m’ in.

 

Resultaat

Het eerste project waar de nieuwe stijl wordt toegepast, is project Patersbos in Zoerle-Parwijs, waar nu al wat communicatie te zien is. Zaterdag 11 mei vindt een lanceringsevent plaats op de site. Nog voor het lanceringsevent was al 25% van de appartementen verkocht.

Kan jouw bedrijf ook wel een nieuwe stijl gebruiken?
 
Contacteer ons