H3 Houtskeletbouw

H3 is met meer dan 20 jaar ervaring pionier op het gebied van bio-ecologische houtskeletbouw, van lage energie- tot passiefwoningen.
H3, Hermans Hout en Habitat, Houtskeletbouw ...
Toen H3 bij aroma aanklopte was er geen echte duidelijke naam of identiteit waarmee werd gecommuniceerd. We adviseerden dan ook om alle verschillende namen (H3, Hermans Hout en Habitat, Houtskeletbouw) samen te voegen tot H3 houtskeletbouw.
Moderne, duidelijke identiteit
aroma gaf H3 Houtskeletbouw één duidelijke identiteit voor website, huisstijl, social media, enz. Op de homepagina maakten we wel een duidelijk onderscheid tussen ecologische woningbouw en houten bijgebouwen, omdat dit twee verschillende doelgroepen zijn.






Het verschil maken met een missie
Meer storytelling met een nieuwe missie
Samen met Jan van H3 stelden we de positionering scherper. Na een klantenanalyse, het opstellen van persona's en een customer journey vatten we de missie samen in één zin: op weg naar een duurzame maatschappij willen wij mensen weer dicht bij de natuur brengen.
Hoeksteen van de communicatie
Deze missie is de hoeksteen van alle communicatie die wordt uitgewerkt, zoals de fotografie van campagne- en sfeerbeelden. We integreerden dit zelfs in het offerteproces om de conversie te verhogen. De eerste testcases waren meteen positief!
