La Belle

een helder online imago voor deze liefhebber van vers en lokaal

La Belle

Voor chef Peter Vangenechten draait een restaurant niet enkel om eten; hij wil zijn gasten een leuke en exclusieve ervaring bieden.

Gault&Millau en Michelinster

In 2012 opende Peter na jaren als hulpchef in binnen- en buitenland zijn eigen restaurant La Belle. Nu, 7 jaar, een Michelinster en enkele vermeldingen in de Gault&Millaugids later, is het tijd om La Belle een niveau hoger te tillen. 

Versterkte online aanwezigheid

Een nieuwe website versterkt de online aanwezigheid van het restaurant en zorgt dat het haar klanten nog beter van dienst zijn. Om een meer zakelijk en internationaal publiek aan te trekken, is er ook een taalkeuze: Nederlands, Engels of Frans.

aroma communicatie: website La Belle Geel
aroma communicatie: restaurant La Belle Geel - fotografie Hanne Joossen
aroma communicatie: restaurant La Belle webshop

De ‘La Belle beleving’

De site vertaalt de ‘La Belle beleving’ naar een online ervaring. Daarom kozen we voor een ontwerp met aantrekkelijke beelden van de hand van Hanne Joossen. De structuur werd zorgvuldig uitgedacht, de gepassioneerde woorden van de chef omgevormd naar treffende webcopy en de juiste beelden geselecteerd om het verhaal van La Belle te vertellen.


Ook thuis genieten

Tijdens de coronacrisis voegden we online een extra luik toe: via een webshop kan chef Peter de La Belle beleving ook tot aan de eettafel brengen met Le Box. In deze afhaalbox bestel je een menu op sterrenniveau om zelf warm te maken. Perfect voor wie zich altijd al een keukenprins(es) heeft willen voelen!

aroma communicatie: restaurant La Belle Geel dessert - fotografie Hanne Joossen

Ruimte voor creativiteit

Vanuit een drang naar creativiteit werd Belle Fritte geboren: Peters visie - waar versheid, gezondheid en kwaliteit vooraan staan en waar de chef de huisgemaakte waren presenteert - kreeg hier een verlengstuk.


Fastfood tegen voedselverspilling

Bovendien heeft dit project ook een duurzame visie: producten die bij La Belle niet tijdig verwerkt kunnen worden, krijgen een tweede leven in de fastfoodformule van Belle Fritte om voedselverspilling tegen te gaan. 

aroma communicate: Belle Fritte
Als bewust communicatiebureau zijn wij op zoek naar partners die samen met ons willen werken aan een betere wereld. We verkennen samen met jou het verhaal én de mensen achter jouw organisatie. Dat vertalen we in de juiste merknaam of positionering door middel van storytelling. Of we ontwikkelen een huisstijl of bedrijfslogo dat jouw missie en waarden uitstraalt. Zoek je een grafisch ontwerpbureau dat jouw boodschap naar buiten brengt met duurzame tools? Ook dan ben je bij aroma communicatie aan het juiste adres.

Liever een website laten maken met een bedrijfsfilm of video voor op je social media kanalen? Ook online helpen we je graag op een bewuste manier verder. We bekijken graag samen met jou hoe we een positief verschil kunnen maken.