Het DNA van Smans
eindelijk de missie scherp voor deze technologie experts
Hoe vertel je je verhaal als bedrijf?
Een frisse wind door 40 jaar ervaring
Al meer dan 40 jaar vertrouwen klanten op de expertise van Smans, als totaalpartner voor elektronicabedrijven en kabelassemblage. Nadat de oprichter met pensioen ging, vonden de bestuurders het tijd voor een frisse wind in de communicatie.
Hetzelfde logo, hetzelfde verhaal, nieuwe tools
Aan die frisse wind mocht aroma meewerken. We stapten met de bestuurders een DNA-traject in, waarbij we gingen graven naar de waarden en de missie van Smans. Het resultaat van onze zoektocht: geen ander logo of nieuw verhaal, wél nieuwe tools om dat mooie verhaal mee te vertellen.
Allemaal dezelfde waarden
Tijdens onze gesprekken viel het ons op dat dezelfde waarden steeds terugkwamen: een vastberaden inzet voor klanten en voor zichzelf, de trots om oprecht te handelen en verantwoordelijkheid te nemen, het meedenken naar de beste oplossing. Bovendien viel 'vertrouwen' regelmatig als sleutelwoord.
Vertrouwd met technologie
Onze conclusie: Smans wil mensen de tools en vooral het vertrouwen bieden om te kunnen groeien. Dat goten we in de slogan 'vertrouwd met technologie' die nu, samen met fotografie van échte mensen, wordt gebruikt op de beursstand, social media, website ...
Ook kennis delen is één van de pijlers waar zwaar op wordt ingezet. Deze animatievideo laat je kennismaken met de Smans Academy!