Wij delen graag onze kennis. Daarom schrijven we regelmatig een blogpost, speciaal voor jou.
Het aroma jaaroverzicht
We klommen op de barricades
We zochten en vonden een antwoord op de vraag wat ons drijft: samen door een gedurfde creativiteit mensen aanzetten tot bijdragen aan een mooie, gezonde en bewuste wereld. Eerst en vooral voor onze kinderen. Dit jaar durfden we daar bewust voor kiezen. We stampten daarbij wel tegen wat schenen, maar we hebben niemand écht pijn gedaan. Hopen we. In 2021 willen we hier nog harder voor gaan.
We gaven aroma een make-over
7 jaar geleden kozen we de naam aroma, omdat we als communicatiebureau de zintuigen willen prikkelen en de kortste weg naar de hersenen gaat via je neus. Met onze nieuwe missie in het achterhoofd namen we onszelf eens grondig onder de loep. We besloten om niet van naam te veranderen, maar dat het wél dringend tijd was voor een make-over. Dit jaar krijg je nog meer van onze nieuwe huisstijl te zien!
Wist je dat er kinderen zijn die op hun verjaardag niet naar school gaan, omdat ze hun klasgenoten niet eens een traktatie of een uitnodiging kunnen geven?
We zetten onze feestneus op
Wist je dat er kinderen zijn die op hun verjaardag niet naar school gaan, omdat ze hun klasgenoten niet eens een traktatie of een uitnodiging kunnen geven? Dat vinden wij vreselijk, want voor elk kind zou dat de mooiste dag van het jaar moeten zijn … Daarom zijn we sinds kort trotse partner van FEESTvarken vzw en staan we hen achter de schermen vrijwillig bij. Benieuwd hoeveel kindjes we dit jaar samen blij kunnen maken!
We maakten een maatschappelijke impact met enkele projecten
Stad Geel nam ons onder de arm om enkele prachtige projecten op poten te zetten, zo namen we de communicatie rond de fietszone voor onze rekening, ontwikkelden we een duo mascottes die kinderen een stem geven en realiseerden we in sneltempo twee campagnes rond de coronamaatregelen. Ook op andere projecten zijn we trots. We hopen de volgende maanden nog mooie referenties aan ons werk toe te voegen.
Ook in 2021 willen we vanuit onszelf initiatieven opstarten en (kosteloos) aanbieden aan anderen
We startten onze eigen initiatieven op
Tijdens de lockdown stampten we Straks Welkom in mijn Kot uit de grond: een platform waar ondernemers met hun klanten in contact konden blijven. Al snel werd dit ook uitgebreid naar woonzorgcentra! Ook Marieke werkte haar initiatief Ruimte voor Verbetering verder uit. Ook in 2021 willen we vanuit onszelf initiatieven opstarten en (kosteloos) aanbieden aan anderen.
We namen deel aan de week van het werkgeluk
Volgens cijfers was het werkgeluk in 2020 beduidend lager dan in 2019. Ook wij voelden dat. Thuiswerken kan handig zijn, maar het woog toch ook op onze mentale gezondheid. We misten vooral het contact met elkaar. Daarom namen we, tijdens een van de zeldzame weken op kantoor deze nazomer, deel aan de week van het werkgeluk. Fingers crossed dat we elkaar dit jaar weer meer mogen in real live zien.
We twijfelen er niet aan dat ook dit jaar heel mooie dingen voor ons in petto heeft. Wil jij samen met ons het verschil maken in 2021?
Zin om er meteen in te vliegen? Kom, dan gaan we ervoor!