Wij delen graag onze kennis. Daarom schrijven we regelmatig een blogpost, speciaal voor jou.

aroma communicatie blog

Nieuwe stijl voor nieuw Landmark Living

-category
replace me
Ontwikkelaar Landmark Living uit Westerlo heeft al een aantal luxeprojecten in zijn portfolio en wil nu graag een breder publiek aanspreken. Dat doet hij met een vernieuwd aanbod, in een vernieuwde huisstijl. En die huisstijl komt natuurlijk van de hand van aroma communicatie!

Roots in de Kempen

Landmark Living wil een nieuw doelpubliek aanspreken als ontwikkelaar en frist daarom zijn huisstijl op. aroma mocht het logo onder handen nemen en verving meteen het onpersoonlijke zwart door een jadegroen, dat de focus legt op de groene omgeving en zo de roots in de Kempen in de verf zet. Ook het beeldmerk kreeg een update. Het oude logo vormt letterlijk de basis voor het nieuwe, waarin de LL van Landmark Living centraal staat. Met een beetje verbeelding zie je er zelfs de ‘m’ in. Het eerste project waar de nieuwe stijl wordt toegepast, is project Patersbos in Zoerle-Parwijs, waar nu al wat communicatie te zien is. Zaterdag 11 mei vindt een lanceringsevent plaats op de site.
landmark living woonprojecten

Landmark Living: project met toekomst

Het nieuwe project moet een boost geven aan de gezellige dorpskern, waar het vlak naast de oude jongensschool gelegen is. De twee verloederde huisjes in de Sint-Niklaasstraat op nummer 12 en 14 zijn sinds kort al geschiedenis. Landmark Living heeft een duidelijke toekomstvisie voor de buurt. Zo kunnen de woningen achteraan perfect aansluiten aan het domein van de oude school als dat ontwikkeld zou worden. 

Nieuw begin voor Zoerle-Parwijs

Over de inrichting van zowel de woningen als de appartementen is nagedacht: functioneel is een trefwoord, net als licht en ruimte. Alles wordt bovendien afgewerkt met hoogwaardige materialen en vloerverwarming. De architectuur van het geheel is sober met hedendaagse materialen als zink en wit gekaleide baksteen. Een helder, licht volume dat opvalt in het straatbeeld. Het begin van een nieuw Zoerle-Parwijs dus. Om dit kenbaar te maken, werkte aroma een mediaplan uit voor het lanceringsweekend. We kozen uiteraard voor een uitgekiende mediamix. Over mediakeuzes lees je meer in dit blogbericht.

Meer info over dit project? Surf naar www.landmarkliving.be 

Kan jouw bedrijf ook wel een nieuwe stijl gebruiken?
Contacteer ons.

Als bewust en duurzaam communicatiebureau zijn wij op zoek naar partners die samen met ons willen werken aan een betere wereld. We verkennen samen met jou het verhaal én de mensen achter jouw organisatie. Dat vertalen we in de juiste merknaam of positionering door middel van storytelling. Of we ontwikkelen een huisstijl of bedrijfslogo dat jouw missie en waarden uitstraalt. Zoek je een grafisch ontwerpbureau dat jouw boodschap naar buiten brengt met duurzame tools? Ook dan ben je bij aroma communicatie aan het juiste adres.

Liever een website laten maken met een bedrijfsfilm of video voor op je social media kanalen? Ook online helpen we je graag op een bewuste manier verder. We bekijken graag samen met jou hoe we een positief verschil kunnen maken.